Blink 3D w wersji 118
Clive Jackson poinformował na forum że niedługo wpuszcza nową wersję i podzielił się jej możliwościami:
Wsparcie dla licencjonowania i bezpieczeństwa "światów". Jeszcze to nie dotyczy "zablokowanych" światów - czyli takich które będzie można publikować i będą tylko odczytywane przez wersję finalną.
Ładowanie "nowych" światów z poziomu API to oznacza że można ładować światy "po kawałku" - częsciowo. W praktyce to oznacza że wchodzisz do domu to ładujesz tylko to co jest w danej chwili potrzebne np przedpokój jak wejdziesz do kuchni to wyładujesz z pamięci dane o przedpokoju a załadujesz dane o kuchni. Można ładować poszczególne częsci do odzielenych plików będącymi rozszerzeniam "swiatów". Np można stworzyć kolekcję krzeseł i ładować je kiedy gdy one sa potrzebne a nie wszystko naraz.
Obsługa Awatarów czyli osób będących wcieleniami "bohatera" którym kieruje się po świecie.
Awatary można trzymać na serwerze i "ładować" do świata w którym się przebywa. Tworzenie awatarów jest możliwe w Builderze, środowisku edycyjnym dla Blink 3D
Klasa Socket umożliwia komunikowanie się przez sieć za pomocą protokołu TCP/IP
Dodano tez klasę XMLSocket która podobnie jak w przypadku Flasha umożliwia komunikację za pomocą XML
Do obsługi XML dodano klasy XML i XMLNode więc to pozwala na na dyanimiczną obróbkę danych z dokumentów XML.
MultiPlayer class pozwala na zbudowanie własnego chat serwera prowadzącego kontrolę nad wszystkimi ludzmi i ich awatarami w świecie.
I największa niespodzianka dla mnie to XMPP Class czyli wbudowany klient sieci Jabber.
Wsparcie dla licencjonowania i bezpieczeństwa "światów". Jeszcze to nie dotyczy "zablokowanych" światów - czyli takich które będzie można publikować i będą tylko odczytywane przez wersję finalną.
Ładowanie "nowych" światów z poziomu API to oznacza że można ładować światy "po kawałku" - częsciowo. W praktyce to oznacza że wchodzisz do domu to ładujesz tylko to co jest w danej chwili potrzebne np przedpokój jak wejdziesz do kuchni to wyładujesz z pamięci dane o przedpokoju a załadujesz dane o kuchni. Można ładować poszczególne częsci do odzielenych plików będącymi rozszerzeniam "swiatów". Np można stworzyć kolekcję krzeseł i ładować je kiedy gdy one sa potrzebne a nie wszystko naraz.
Obsługa Awatarów czyli osób będących wcieleniami "bohatera" którym kieruje się po świecie.
Awatary można trzymać na serwerze i "ładować" do świata w którym się przebywa. Tworzenie awatarów jest możliwe w Builderze, środowisku edycyjnym dla Blink 3D
Klasa Socket umożliwia komunikowanie się przez sieć za pomocą protokołu TCP/IP
Dodano tez klasę XMLSocket która podobnie jak w przypadku Flasha umożliwia komunikację za pomocą XML
Do obsługi XML dodano klasy XML i XMLNode więc to pozwala na na dyanimiczną obróbkę danych z dokumentów XML.
MultiPlayer class pozwala na zbudowanie własnego chat serwera prowadzącego kontrolę nad wszystkimi ludzmi i ich awatarami w świecie.
I największa niespodzianka dla mnie to XMPP Class czyli wbudowany klient sieci Jabber.
0 Comments:
Prześlij komentarz
<< Home