RealmForge GDK
To postężny silnik graficzny rozwijany w oparciu o technologie .NET
składa się z:
silnika renderującego zgodnego z Ogre
Might and Magic Tribute - gry opensource która wykorzystuje to wszystko
.NET Prebuild - narzedzia pozawaljacego na tworzenie kopii rozwojowej zgodnie z srodowiskiem w którym sie pracuje .NET 1.1 czy .NET 2.0 czy Mono
CEGUI# wersja słynnej biblioteki GUI
OPAL.NET interfejs dla silników obsługujących fizykę
SDL.NET to biblioteka multimedialna do obsługi wielu formatów
Purple# obsługa shaderów w grze 3D w sposób skryptowy
Więcej można by poczytać o tym na ich Wiki badz stronie gównej
składa się z:
silnika renderującego zgodnego z Ogre
Might and Magic Tribute - gry opensource która wykorzystuje to wszystko
.NET Prebuild - narzedzia pozawaljacego na tworzenie kopii rozwojowej zgodnie z srodowiskiem w którym sie pracuje .NET 1.1 czy .NET 2.0 czy Mono
CEGUI# wersja słynnej biblioteki GUI
OPAL.NET interfejs dla silników obsługujących fizykę
SDL.NET to biblioteka multimedialna do obsługi wielu formatów
Purple# obsługa shaderów w grze 3D w sposób skryptowy
Więcej można by poczytać o tym na ich Wiki badz stronie gównej
0 Comments:
Prześlij komentarz
<< Home