środa, stycznia 18, 2006

SkyBox i SkyDome

srobiłem kilka ciekawych dem wykorzystujących efektywne tła - user chodzi po przezroczystej podłodze tak więc ma wrażenie że chodzi po powierzchni. Moce obliczeniowe i moje zdolności programistyczne chyba jeszcze nie pozwalają na efektywna symulację chodzenia po płytkiej wodzie albo zostawiać ślad na śniegu.

Oto przykłady:
http://malaj.enzo.pl/blink3D/skydome.htm niebo wg jednej tekstury i skrolowane
http://malaj.enzo.pl/blink3D/skyboxplain.htm tekstura szczescienna przedstawiająca płaski teren - włączone oświetlenie
http://malaj.enzo.pl/blink3D/skyboxwater.htm tekstura przestrzenna przedstawiająca morze
http://malaj.enzo.pl/blink3D/skyboxdesert.htm tekstura szescienna przedstawiająca pustynię
http://malaj.enzo.pl/blink3D/skyboxwinter.htm tekstura sześcienna przedstawiająca widok zimy w górach