Woda jako tekstura
Zrobiłem kilka przykładów wykorzystania wody jako tekstur
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water1.htm - ciemna woda i widać kamienie na dnie
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water2.htm - wzburzona ciemna woda
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water3.htm - dynamiczna tekstura jakby na lodzie
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water4.htm - dyamiczna tekstura jakby na lodzie w kolorze morskim
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water5.htm - woda bardziej naturalniejsza i widać kamienie na dnie.
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water6.htm - ciemna woda płynąca spokojnie
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water7.htm - silne oświetlenie wody
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water8.htm - szybkie przewijanie wody jakby w strumyku górskim
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water9.htm - spokojna talfa lodu
Efekt Fresnela to wykorzystanie porogrmaowania w Cg i w asemblerze dla GPU
http://malaj.enzo.pl/blink3D/fresnel.htm
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water1.htm - ciemna woda i widać kamienie na dnie
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water2.htm - wzburzona ciemna woda
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water3.htm - dynamiczna tekstura jakby na lodzie
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water4.htm - dyamiczna tekstura jakby na lodzie w kolorze morskim
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water5.htm - woda bardziej naturalniejsza i widać kamienie na dnie.
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water6.htm - ciemna woda płynąca spokojnie
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water7.htm - silne oświetlenie wody
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water8.htm - szybkie przewijanie wody jakby w strumyku górskim
http://malaj.enzo.pl/blink3D/water9.htm - spokojna talfa lodu
Efekt Fresnela to wykorzystanie porogrmaowania w Cg i w asemblerze dla GPU
http://malaj.enzo.pl/blink3D/fresnel.htm
0 Comments:
Prześlij komentarz
<< Home