wtorek, stycznia 17, 2006

Woda jako tekstura

Zrobiłem kilka przykładów wykorzystania wody jako tekstur

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water1.htm - ciemna woda i widać kamienie na dnie

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water2.htm - wzburzona ciemna woda

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water3.htm - dynamiczna tekstura jakby na lodzie

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water4.htm - dyamiczna tekstura jakby na lodzie w kolorze morskim

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water5.htm - woda bardziej naturalniejsza i widać kamienie na dnie.

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water6.htm - ciemna woda płynąca spokojnie

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water7.htm - silne oświetlenie wody

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water8.htm - szybkie przewijanie wody jakby w strumyku górskim

http://malaj.enzo.pl/blink3D/water9.htm - spokojna talfa lodu

Efekt Fresnela to wykorzystanie porogrmaowania w Cg i w asemblerze dla GPU
http://malaj.enzo.pl/blink3D/fresnel.htm