Kurs Blink 3D
Zastanawiam się nad pisaniem kursu do Blink 3D.
Plan kursu...
Historia technologii 3D dlaczego wybrałem Blink3D (rozwój VRML, 3DML, AdobeAtmosprere WildTangent itd)
Historia OGRE
Player i Builder
Hello World - czyli co jest potrzebne na początek
- budowa pliku .env
- budowa pliku..js
- osadzanie na stronie WWW
Oświetlenie
Skybox
Stosowanie materiałów
- techniki
- przejścia
- tekstury
- dema (typu woda, lustro, połyski, animacje)
- prgramowanie kart graficznych (Cg shadery)
Efekty cząsteczkowe (ogień, dym, śnieg, deszcz)
Dzwięk
- tworzenie plików ogg
- dodawanie dwięku do sceny
Tworzenie modeli 3D
- struktura encji
- ładowanie modeli w JS
- układ 3D i widoki
- nawigacja
- awatar - dodawanie awatarów
- narzedzia do konwesji plików z modelami 3D
- przykład wykorzystania Blendera
- animacja modeli 3D
Fizyka w świcie 3D
- kolizje
- przesuwanie modeli 3D
- spadanie (grawitacja) i masa
Zawansowane programowanie w JS
- stany (aktywowanie i deaktywacja)
- animacja w ruchu (obroty)
- starowanie klawiaturą
- obsługa myszki
Grafika 2D - CEGUI
- osadzanie menu
- osadzanie grafiki
Słowniczek terminologii programowania 3D
Taki jest ten szkic...
Plan kursu...
Historia technologii 3D dlaczego wybrałem Blink3D (rozwój VRML, 3DML, AdobeAtmosprere WildTangent itd)
Historia OGRE
Player i Builder
Hello World - czyli co jest potrzebne na początek
- budowa pliku .env
- budowa pliku..js
- osadzanie na stronie WWW
Oświetlenie
Skybox
Stosowanie materiałów
- techniki
- przejścia
- tekstury
- dema (typu woda, lustro, połyski, animacje)
- prgramowanie kart graficznych (Cg shadery)
Efekty cząsteczkowe (ogień, dym, śnieg, deszcz)
Dzwięk
- tworzenie plików ogg
- dodawanie dwięku do sceny
Tworzenie modeli 3D
- struktura encji
- ładowanie modeli w JS
- układ 3D i widoki
- nawigacja
- awatar - dodawanie awatarów
- narzedzia do konwesji plików z modelami 3D
- przykład wykorzystania Blendera
- animacja modeli 3D
Fizyka w świcie 3D
- kolizje
- przesuwanie modeli 3D
- spadanie (grawitacja) i masa
Zawansowane programowanie w JS
- stany (aktywowanie i deaktywacja)
- animacja w ruchu (obroty)
- starowanie klawiaturą
- obsługa myszki
Grafika 2D - CEGUI
- osadzanie menu
- osadzanie grafiki
Słowniczek terminologii programowania 3D
Taki jest ten szkic...
0 Comments:
Prześlij komentarz
<< Home