wtorek, stycznia 10, 2006

Światy Glenna Gunhouse

Na razie najlepiej oglądać światy w IE ze względu na to że jeszcze w kodzie HTML jeszcze nie napisano przełączników na Firefoxa.

Światy Glenna Gunhouse http://gunhouse.tripod.com/blink3d/home.htm
http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/ciborium.htm - pokazuje cień i jakość oświetlenia
Simple City http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/city.htm wykorzystanie materiałów dla obiektów 3D (meshes), wyłączenie cienia
Level-of-detail test http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/lodsail.htm - to pozwala na uchwycenie jak działa LOD (na materiałach)
Loggia, Stencil Modulative Shadows http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/loggiamod.htm pokazuje jak wykorzystać cienie (modulację)
Triptych (Memling's St. John Altarpiece) - http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/memling.htm - pokazuje wykorzystanie skyptów do otwierania obrazu tryptyku (obsługa klawiatury)
Tomb of Nakht - http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/nakht.htm - jeden z najpiękniejszych światów 3D pokazuje wykorzystanie oświetlenia
Physical-Model Ciborium Environment - http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/physicalcube.htm - pokazuje wykorzystanie silnika obsługi zjawisk fizycznych (grawitację)
Groin-vaulted crypt, Point-lit by Gile[s] http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/pointlitcrypt.htm - przykład jak świat 3D może dobrze istnieć na stronach WWW i pokazuje punktowe oświetlenie
Rotating-Cube Ciborium Environment - http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/rotator.htm - pokaz jak można w przestrzeni 3D dokonać obrotu
Triptych (Bosch's Haywain) - http://www2.gsu.edu/~artwgg/blink3d/triptych.htm - otwieranie obrazu z poziomu skrytptów
Ciekawy artykuł o miierzeniu w światach 3D http://gunhouse.tripod.com/blink3d/rulers.htm